Poziv na dostavu
ponude za izgradnju nerazvrstanih cesta – asfaltiranje Ulice Marcela Majseca
Naručitelj, Općina Krapinske Toplice, Antuna Mihanovića 3, Krapinske Toplice, pokrenula je postupak nabave u predmetu nabave: Izgradnja nerazvrstanih cesta – asfaltiranje Ulice Marcela Majseca u naselju Krapinske Toplice, red.br. iz Plana nabave 30/14-BN, te upućujemo ovaj
Poziv na dostavu ponude
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 90/11 i 83/13) u ovom predmetu nabave procijenjene vrijednosti nabave iz Plana nabave manje od 500.000,00 kuna bez PDV-a (tzv. bagatelna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisan Zakonom o javnoj nabavi.
Sukladno članku 19. stavku 7. Odluke o provedbi postupka nabave (Službeni glasnik KZŽ broj 36/13) sposobnost ponuditelja mora postojati u trenutku otvaranja ponuda.
1. Opći podaci
1.1. Podaci o naručitelju
Općina Krapinske Toplice, Antuna Mihanovića 3, Krapinske Toplice OIB: 97782176849
Odgovorna osoba naručitelja: Ernest Svažić, općinski načelnik
br. telefona: 049 232 267; br. telefaxa: 049 232 707
adresa elektroničke pošte: info@krapinske-toplice.hr
internetska adresa: www.krapinske-toplice.hr
1.2. Podaci o osobi ili službi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima
Jedinstveni upravni odjel Općine Krapinske Toplice, Antuna Mihanovića 3, Krapinske Toplice; kontakt osobe: Darko Šafranko, ing.građ., 049 232 267, 049 232 431; Divna Hršak-Makek, dipl.iur., 049 232 267, 049 501 333
1.3. Procijenjena vrijednost nabave: 490.000,00 kuna
2. Podaci o predmetu nabave
2.1. Opis predmeta nabave
Predmet nabave je: Izgradnja nerazvrstanih cesta – asfaltiranje Ulice Marcela Majseca, sukladno Troškovniku.
2.2. Vrsta i količina predmeta nabave određena je Troškovnikom koji je sastavi dio ovog Poziva.
Predmet nabave nudi se u cijelosti.
Ponuditelj, gospodarski subjekt, treba nuditi sve stavke Troškovnika sukladno opisu, u skladu s važećim normama i tehničkim propisima.
2.3. Troškovnik
Troškovnik predmeta nabave – čini sastavni dio Poziva za dostavu ponuda. Ponuditelj je obvezan popunjeni Troškovnik ovjeriti potpisom odgovorne/ovlaštene osobe i pečatom tvrtke ponuditelja.
2.4. Početak i rok izvršenja ugovora
Odmah nakon potpisivanja ugovora, a trajanje izvršenja ugovora je 50 kalendarskih dana. Rok za potpisivanje ugovora je najkasnije u roku od 5 dana od dana dostave odluke o odabiru.
Dokumenti za preuzimanje:
Poziv za dostavu ponude u cjelosti s obrascem
Projekt – uređenje ulice dr. Marcela Majseca